Elmiraj ; کانسپت جدید کادیلاک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 702
نویسنده : یه بنده خدا

Elmiraj ; کانسپت جدید کادیلاک

پس از انتشار تیزرهای اولیه ، سرانجام کادیلاک تصاویر و اطلاعات کانسپت جدید خود با نام Elmiraj را منتشر کرد . این کانسپت در گردهمایی Pebble Beach 2013 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت . بنا به گفته ی مسئولین کادیلاک این کوپه ی باابهت بیانگر لذت رانندگی ، اکتشاف ابعاد جدید در روند رو به جلوی کادیلاک و تعهد این شرکت به سبک خودروهای چالاک آمریکایی  می باشد .

2013 Cadillac Elmiraj Concept

2013 Cadillac Elmiraj Concept

کانسپت Elmiraj یک کوپه ی بزرگ دیفرانسیل عقب است . درست است که  طول 5207 میلی متری آن بسیار بزرگ تر از استانداردهای این کلاس تلقی می شود ، اما این ابعاد بزرگ بارها در محصولات کادیلاک دیده شده ، گویی در فلسفه ی کادیلاک خودرو هرچه بزرگتر ، با پرستیژتر است . تکنولوژی ساخت  شاسی این خودرو در محصولات آینده ی کادیلاک مورد استفاده قرار خواهد گرفت . برای پیشرانه ی Elmiraj از یک موتور 4.5 لیتری V8 مجهز به توربو شارژر دوقلو استفاده شده است . این موتور با  قدرت 500 اسب بخار و گشتاور 678 نیوتن متر جثه ی 1814 کیلوگرمی را به حرکت در می آورد  . این موتور بر پایه ی موتور V6 مدل  CTS Vsport با قدرت 420 اسب بخار شکل گرفته است .

2013 Cadillac Elmiraj Concept

2013 Cadillac Elmiraj Concept

Clay Dean از مدیران بخش طراحی کادیلاک می گوید : ” پس از رونمای کانسپت Ciel ، ساخت این کانسپت قدم دوم در کشف شخصیت یک خودروی لوکس حقیقی است . این پروژه دو فاکتور مهم رانندگی و تجربه ی رانندگی با یک کوپه ی لوکس بزرگ را در دستور کار خود قرار داده است . با این خودرو شما اعتماد به نفس و وقار را در حین رانندگی تجربه می کنید . خودرویی که  یک عنصر ضروری برای بالاترین سطح تجمل است . ”

از مشخصه های بارز طراحی Elmiraj می توان به دو دریچه ی هوای تعبیه شده در انتهای هود طویل ، به منظور خارج کردن گرمای تولیدی توسط موتور اشاره کرد . متناسب با ابعاد بزرگ این خودرو از رینگ های آلومینیومی 22 اینچی با دیسک های کربن – سرامیکی و کالیپرهای یک تکه استفاده شده است . در داخل کابین شاهد فضایی برای چهار سرنشین هستیم . کابین از تزیینات زیبایی برخوردار است و طراحی آن با تمرکز برروی عملکرد راننده صورت گرفته است .

منبع : pedal.ir




:: موضوعات مرتبط: ***** علمی،فن آوری ***** , -- خودرو , ,
:: برچسب‌ها: کادیلاک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 1541
بازدید کل : 556234
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com